lørdag den 15. december 2012

Tak for hjælpen!

I dag er der omkring 12 dage, til jeg rejser, og inden da, er der en masse, som jeg gerne vil sige tak for hjælpen til!

Tak for hjælpen til...
- LEGO, Ole Kirk's Fond, der har bevilget et legat på 5.000 kr
- Strandkirke Fællesskabet, der har støttet rejsen med 2.000 kr
- Rotary Egedal, hvor jeg holdt et foredrag om min rolle i projektet og fik et honorar på 2.000 kr
- Peter Thomas Larsen (og Vibeke), der løb af med sejren, da min store stjerne, foldet af 30 meter papir, var på auktion på Restaurent Bryggergården d. 9. dec. for herre logen "Guldkalven" og gik for 1.000 kr.
- Brolæggeren, der hjalp mig med at råbe folk op og være auktionarius, da der skulle bydes på stjernen
- Til alle i herre logen"Guldkalven", og de øvrige, der samme aften donerede penge i alt 2.150 kr: (Håber, at jeg har de fleste navne rigtigt) - Henrik, Monopol - Svend Åge - Toni Minke, Roskilde Mediecenter - Axel - Peter - Pall - Teit - Frank - Sten, Moe og Brødsgård - Ole - Dan Revision - Bennie Hansen, Billedbutikken - Preben - Lars, Alm. Brand Forsikring - Franz - Jesper, Lægehuset Dommervænget - Jørn Korsbæk butik og café - Peter Tang - Brolæggeren.
- Alle dem, der har købt en af mine lidt mindre stjerner, der har hængt i baren på Restaurent Bryggergården. Bl.a. Jørn, der har købt otte stk. solgte i alt for 450 kr. af dem.
- Restaurent Bryggergården, for at flette stjerner i arbejdstiden og afholde auktion i resaurenten.
- Morten Grønbæk, for hjælpen med at få vaccinerne på plads.
- Mette Sørensen, som kontaktperson i iThemba Danmark - bla. i forbindelse med ansøgning om visum.
- Posselt Skolemateriel, for materialer til kunstprojekterne dernede.
- Britta Johanson, der har haft kontakten til Posselt og også selv har givet noget maling.
- Far, der husker alt det, som jeg selv går og glemmer.

Jeg kunne ikke have klaret det selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar