fredag den 22. februar 2013

En kort uge


Denne uge startede ud med, at jeg var hjemme tirsdag og onsdag, fordi min mave brokkede sig lidt. Det var slet ikke noget slemt, og heldigvis er det helt væk i dag, fredag, så det er rart. Jeg er overrasket over, at jeg slet ikke har haft det fysisk skidt før nu. Men jeg klager skam ikke.
Jeg nåede næsten at savne dem på arbejdet på de få dage jeg var væk, og de mødte mig også med store kram, da jeg kom tilbage – skønne mennesker!!
Torsdag havde jeg min kunst-klub om eftermiddagen, og det gik som sidst – fremragende! De var bragende gode! De skulle tegne silhouetter af fugle og male baggrunden i røde og orange farver, som en sol op- eller nedgang. De blev rigtig gode – og drengene var endnu en gang mine favoritter! Denne gang var der en dreng mere på holdet, men han var ligeså god som de andre. Skønt med nogle kunstneriske drenge.
Og i onsdags tog Debbie, Laura og Vaughn til Cape Town, hvor deres to andre piger bor. De har fødselsdag, så dem skulle de ned og fejre. Det vil sige, at jeg er alene hjemme til mandag aften.. eller det er ikke helt rigtigt – Der er nogle andre der overnatter her. Fordi de manglede et sted at sove, mens de leder efter hus i byen. Men de er her slet ikke i løbet af dagen. Det er dog meget rart at vide, at man ikke er alene midt om natten. I går aftes blev jeg inviteret hjem til Steph og hendes mand, der alligevel lavede mere mad, fordi de fik en ven på besøg. Det var rigtig hyggeligt, og meget bedre end at sidde derhjemme alene og se fjernsyn. 
Det står den så på i aften, men i morgen skal jeg spise aftensmad med Karabo (hende jeg boede med den første uge i Hilton) og så tager vi i biffen bagefter – så det bliver også hyggeligt!  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar